Dagarna rullar på

Hade en jättebra dag igår. Jobbade först och dagen där gick väldigt fort. Sen åkte jag till mormor och hälsade på henne på sjukhuset i Köping. Hon ville så gärna att jag skulle köpa med en pizza, så det gjorde jag ju såklart. Så vi satt ute på balkongen i solen och åt en pizza. En glad och nöjd mormor, allt man behöver! <3

Hade också en jätte trevlig kväll igår med Malin och Natalie! Vi drack och åt gott och spelade kort, haha. Jag har fått in dem i ett beroende utan dess like! Men det är så kul att spela kort.

Vaknade i morse med ont i halsen, usch! Känns dock lite bättre nu och näsan har i alla fall inte börjat rinna än, vilket är ett ganska gott tecken ändå. Om jag tar det riktigt lugnt idag så kanske det är över redan tills imorgon. Har en rätt spännande match att döma då. Det kan gå hur som helst eftersom vi ska döma ett dövt lag. Spännande men också lite läskigt. Det blir ju inte riktigt samma kommunikation, och av erfarenhet vet jag att jag gärna slår av helt då istället. Men det får inte hända imorgon! Kanske kan få fram till teckenspråks erfarenhet. Har ju ändå läst teckenspråk i ett år. Frågan är hur mycket som sitter kvar, haha. Det visar sig imorgon med andra ord...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0