Finally!

Har snart varit hemma i en vecka med denna envisa förkylning, men idag känns det som att allt börjar gå åt rätt håll! Underbart om ni frågar mig! Det var länge sen man var såhär glad över den förkylningsgrad jag är i nu, haha.

Men idag är en speciell dag av en helt annan anledning också. Den här tiden för två år sen minns jag exakt vad jag gjorde! Jag satt i bilen med världens största leende på läpparna med mina allra bästa vänner! Jag hade fått körkort! Så idag, två år senare sitter jag här och ler igen, för nu är min prövotid slut! Har lyckats att inte bli stoppad av polisen en enda gång på två års tid, helt otroligt! Tycker vi håller oss till det i några år till faktiskt, haha. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0