Ibland blir det inte som man tänkt sig

Det  där med och vila idag blev inte riktigt av. Fick sms av Pernilla som låg hemma och var ännu mer sjuk än jag som frågade om jag kunde ta hennes match. Det klart man ställer upp! Så det blev en flickor 97/99 i Lillån vid 16 tiden. Blev oerhört glatt överraskad då tjejerna var riktigt duktiga! Det är så himla roligt att se. Så är det ju alltid skönt att få beröm även från spelarna, även om det inte var spelarna själva som framförde komplimangerna.

Resten av kvällen blir det i alla fall lugnt och skönt! Tror faktiskt att jag lyckades springa av mig den eventuella förkylningsstarten. Finta kanske av den totalt, haha. Det lär vi märka imorgon annars då det är dags för damer div 3! Jag är i alla fall super taggad!!


Kanske inte riktigt såhär taggad, men nästan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0