Omfamnad av passion

Ännu en helg har passerat och det är redan måndag. Jobbdagen har gått oerhört fort, även fast jag jobbat mer än vad jag brukar göra. Men trivs man så gör man!

Efter jobbet åkte jag upp på stan för att kolla på skor. Har insett att jag faktiskt inte äger några finare skor att ha på sig på lite mer speciella tillfällen. Och eftersom jag tjänat en hel del pengar den här helgen så tyckte jag helt enkelt att jag var värd ett par skor!

Ankle boot

Har precis tagit en dusch och testade då den nya body scruben som mamma hade köpt idag. Den har en doft av solmogna frukter och passion. Hur nu passion luktar? Någon mer än jag som undrar? För de solmogna frukterna kan jag väl i alla fall lista mig till hur de luktar, men just passionen kan jag inte riktigt föreställa mig. Gott luktar jag i alla fall och hoppas väl på att kanske locka åt mig någon passion under morgondagen.. Man kan ju i alla fall få drömma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0