Sjuklingen uppdaterar

Har inte uppdaterat på länge så tänkte jag kunde skriva något om hur läget är. Även om det inte finns så mycket att berätta.

Ligger hemma nerbäddad med världens förkylning och liknar just nu Rudolf med röda mulen mer än någonsin. Har varit hemma både igår och idag och kommer inte kunna jobba imorgon heller. Känns inte ens som att det går åt rätt håll med den här envisa förkylningen heller. Håller tummarna för att det inte är något virus, som jag hört att två andra som jobbar för samma företag som jag har lyckats få. Tyvärr är symptomen väldigt lika, men kan lika gärna vara en envis förkylning också. Det är bara vänta och se. I slutet på veckan måste jag i alla fall till vårdcentralen om detta inte är över för att få ett läkarintyg på att jag faktiskt inte bara ligger hemma och gnäller.

Nu åter till vilandet så kanske man kan bli frisk någon gång i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0