Stora nyheter!

För er som även tittar förbi min facebook ibland kommer nog detta inte som någon nyhet, eftersom jag hann uppdatera detta redan igår där. Valde att inte skriva något här förrän idag då jag ville att dagen i söndags skulle få lite fokus ett tag. Men nu kan jag inte hålla mig längre.

I måndags skickade jag in min profil, som jag jobbat på under en längre tid, till au pair organisationen som jag blivit antagen till. Jag fick då svar att det skulle ta mellan 10-14 dagar innan den skulle bli bedömd av den amerikanska sidan. Igår fick jag mail om att den gått igenom och att det redan var två familjer som var intresserade av att prata vidare med mig!

Just nu känner jag mig så himla nöjd, efter allt slit! Allt har känts så väldigt långt bort och nu känns det helt plötsligt väldigt nära. Jag inser att detta kommer att hoppa fram och tillbaka ett antal gånger, men det är så skönt att äntligen få se lite ljus i det hela!

På lördag blir det första samtalet med en familj från New Jersey. Nervöst, men väldigt spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0