Vilken härlig dag

Öppnade på jobbet idag och jag kanske inte ens behöver säga att det inte var riktigt lika kul att gå upp i morse när klockan ringde kl 5:15. Men jobbdagen har gått väldigt fort och konstigt nog har jag känt mig piggare än vanligt under dagen. Kanske ska öppna jämt?

Efter jobbet åkte jag hem och fixade med lite au pair grejer som jag fått order om och sen försvann jag hem till Elin och co. Har lovat att komma över i ungefär två veckors tid men inte hittat tiden. Så idag har jag istället tagit igen all den tiden. Jag och Svea skruttan åkte bussen in till stan och åt på McD. Lyckan var total! Och att vi sen på vägen hem även köpte hårspännen och godis gjorde ju inte den lilla utflykten mindre lyckad direkt!


Dagen har helt enkelt blivit väldigt lyckad och jag kan nöjt gå och lägga mig och sova. Imorgon blir det nya äventyr då det bär iväg till Bodaborg med Natalie, Malin och hennes pojkvän Lasse. Ska bli så himla kul! Har sett fram emot det här väldigt länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0