Det är inte alltid lika lätt

Igår var en dag som gick i ett. Läkarbesök avlöstes med jobb, som senare blev ett besök på banken för att sedan skynda förbi coop där mitt nya objektiv väntade och sedan hem och slänga i mig mat för att kunna åka och döma match i Kumla. När dagen var så nära att vara slut så hamnade jag ju då så klart i bilkö ungefär 1 km hemifrån! Jag trodde ärligt talat jag skulle bryta ihop av trötthet men kom till slut hem vid halv 10.

Eftersom jag inte fick chansen igår att testa mitt fina nya objektiv så tog jag chansen när jag kom hem från jobbet idag. De senaste dagarna har jag tittat på ett träd som är så himla höstfint. Så det fick bli mitt första offer på min foto promenad.

Innan ni får se bilderna så vill jag att ni ska veta hur mycket jag har kämpat för att fixa dem här! Den enda dator som vi har Photoshop på har krånglat till tusen och jag trodde ett tag att jag inte skulle lyckas. Den hade ingen som helst lust att ens lägga märke till att jag stoppat i mitt minneskort i datorn. Till slut, med en massa flyttande från minneskort till USB så fick jag äntligen det hela att lyckas! Så njut nu av bilderna och säg att de är fina, haha!









Har ni inte fått höst feeling än så lär ni ju få det av dessa bilder. Härligt va?


Kommentarer
Postat av: Ellen

Härliga bilder och färger!:D

Roligt att du äntligen har fått ditt objektiv!:D

2011-09-27 @ 22:15:00
URL: http://sannashirleysonja.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0