Det efterlängtade!

Har ikväll dömt första seriematchen för säsongen, som jag trodde skulle bli helvetesmatchen men slutade med att jag fick beröm av den jag minst trodde skulle berömma mig. Alltid lika kul med sådana överraskningar!

Har inte lyckats kolla mailen på hela dagen, men när jag väl gjorde det nu ikväll möttes jag av det mail jag väntat på så himla länge. Det har varit ett sådant strul med det objektiv jag beställt för mer än 2 månader sen och nu hade jag helt enkelt fått nog på att vänta. Så jag skickade ett arg mail för några veckor sen men fick inget svar. Det var ju som att lägga ved i elden bara så nu i veckan så skickade jag ytterligare ett, om möjligt ännu argare mail, och fick svar på varför det tar sådan tid. På tiden tyckte jag men det hjälpte mig inte speciellt mycket för det, för mitt objektiv sitter satt fast i Japan utan något leveransdatum. Så jag gjorde en chansning och försökte deala till mig ett annat objektiv som jag visste att de hade i lager. Det var till och med billgare, dock inte exakt det jag ville ha. Men det duger alldelse utmärkt! I mailet jag fick idag bekräftade de ändringarna och jag får det dessutom fraktfritt! Min dag är räddad, haha.

Så av ren lycka kom jag på tanken att de där bilderna som jag tog på Sanna för si sådär en månad sen kanske man kan göra något åt. Så det gjorde jag! Vet att det finns några som är nyfikna på att se dem i alla fall. Så här har vi dem..

Dessa bilder är tagna med min gamla kamera:









Dessa är tagna med min nya kamera:







Jag hoppas på ännu bättre bilder när jag får mitt objektiv! Då blir det snygga bilder på Shirley som blir mitt första "offer" den 9 oktober! L-Ä-N-G-T-A-R! <3




Kommentarer
Postat av: Ellen

Fiina bilder!:D(L)

2011-09-23 @ 23:33:46
URL: http://sannashirleysonja.wordpress.com/
Postat av: Jennifer

Va, har du inte fått objektivet än?! Herregud!

Finfina bilder :-) Kram!

2011-09-24 @ 12:00:57
Postat av: Ingela

Vad spännande det låter den 9 oktober! Vad ska du på då?

2011-09-24 @ 18:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0