Här kommer allt på en och samma gång

Har egentligen inget direkt att skriva om, men tänkte att jag skulle kladda av mig lite ändå.

Nu börjar äntligen mitt liv fyllas av lite matnyttiga grejer att göra. Innebandysäsongen sätter fart nu och det betyder en massa dömande! Tjuvstartade med en träningsmatch nu i helgen, som för övrigt gick galant. Var riktigt stolt över min insats efteråt. Men i helgen sätter det igång på riktigt och det är då det gäller. Tre matcher har jag lyckats få ihop till helgen och jag längtar faktiskt.

Inte bara att mitt liv faktiskt börjar ta fart igen, då får jag ju så klart för mig att börja med lite egna små projekt också. Allt ska hända samtidigt, haha. Igår fick jag sådan lust att testa att ta fram målargrejerna igen och måla lite. Jag bara älskar att måla och det är så kul när det faktiskt ibland blir som man vill och tänkt sig!

Tänkte visa mitt senaste som jag håller på och målar nu. Är det någon som kan gissa vem det är? ;)



Det är som sagt inte klart än, men på god väg i alla fall.

Nu blir det sängen, även om jag har lite sovmorgon imorgon. Ska till en förskola och hjälpa till med lite inskolningar som inte gick som de skulle tydligen. Kan bli spännande. Räknar med att jag har huvudvärk när jag kommer hem imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0