Lat eller bara väldigt ointressant

Ja så var det här med att uppdatera bloggen. Jag har varit rent ut sagt urkass på det den senaste tiden. Men jag har i alla fall nu kommit fram till varför! Mitt liv är ganska ointressant just nu. Jag bara jobbar och jobbar och ingenting riktigt roligt händer faktiskt. Jag känner att jag inte längre är en sånn bloggare som uppdaterar om att jag faktiskt åt soppa till lunch idag på jobbet, utan vill skriva om saker som är lite mer intressant. Därför är bloggen ganska så tom för tillfället.

Jag har ju t.ex. lovat lite bilder på Sanna som jag tog för si sådär ett par veckor sen. De har fortfarande inte hoppat från minneskortet till kameran och har inte riktigt haft tid att göra det heller. Det kan ju faktiskt vara något att ta tag i för att få ett lite mer intressant inlägg. Men som det ser ut just nu räcker inte riktigt tid och ork till i veckorna. Och nu till helgen är det dags att sätta på sig domardräkten igen för att gå igenom den årliga domarkursen. Så till helgen finns absolut ingen tid kvar alls. Ni får helt enkelt vänta och se. De kommer komma någon gång, det har jag ju redan lovat. Och jag håller alltid det jag lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0